Referenties

Met lof…

Ik heb Ria ingeschakeld om orde op zaken te stellen in mijn zakelijke administratie. Ria heeft me in een korte organize sessie duidelijk gemaakt wat ik moet bewaren en wat niet. Ook wilde ik graag advies over hoe je keuzes kunt maken bij het wegdoen van spullen met emotionele waarde. Ze heeft me met veel tips goed op weg geholpen zodat ik goed zelfstandig aan de slag kan. Zelfstandig ondernemer, 40 jaar.

Ik heb er weken over nagedacht want ik dacht ‘Ik kan het zelf wel’. Maar toen dacht ik ‘Ik ga ervoor’ en ik heb er geen spijt van dat ik Ria Stikkelman heb ingeschakeld. Zij heeft mij niet opgejut, maar rustig terzijde gestaan ook al vond ik het moeilijk om spullen weg te doen, ik heb het toch gedaan. Een oudere, alleenstaande dame uit Den Haag

Ik heb een tijd hulp gehad van Ria Stikkelman. Het was zo een ontploffing bij mij thuis. En Ria die bleef er rustig onder. Verder heeft zij veel ambitie en het is haar natuur om dingen te organiseren en zij doet dit op een prettige manier. Ze heeft mij ook meegeholpen met mijn verhuizing en dat verliep erg soepel. Ik geef haar een tien! Het is ook heel erg fijn om met haar te winkelen. Een mevrouw uit Voorburg

Ria Stikkelman is een ontzettend energieke, daadkrachtige en enthousiaste dame, die altijd voor je klaar staat met raad en daad, die bij uitstelgedrag de planning strak in de gaten houdt en die ervoor zorgt dat er weer rust en ruimte komt zowel in je huis als in je hoofd. Mevrouw M. de R., Katwijk, 39 jaar, fiscaliste

Met veel plezier maak ik gebruik van organizer Ria Stikkelman. Zij helpt mij ordenen in de soms administratieve chaos. Bij mijn werk had ik altijd hulp van bv een secretaresse, maar die tijd is voorbij. In 1999 stopte ik met mijn werk in de Eerste Kamer en hier thuis moesten veel stukken opgeruimd en/of geordend worden. Ria adviseerde over dossier–aanleg, weggooien of juist niet, bestemming zoeken voor documenten die voor een ander nog interessant waren enz. We zochten de adressen van familiearchieven, of instanties waar we iets heen konden sturen, heel bevredigend.

Na afloop krijg je een lijst toegestuurd met de afspraken. Heel bemoedigend om aan de slag te gaan. Nadat zij geweest was leek het huis groter.

Natuurlijk slipt het op een gegeven moment weer dicht: mijn zus kwam te overlijden en ik moest veel stukken van haar ordenen en opruimen: brieven, dagboeken, foto’s opruimen en/of verzenden naar het juiste adres. Nu begin ik zelf (geboren 1931) ook ouderdomsklachten te krijgen zoals minder energie: dan is Ria daar om te helpen wanneer mijn administratie in het slop dreigt te raken. Ze heeft daar duidelijk een opleiding in genoten en weet van wanten. Niets wordt je opgedrongen. Je beslist alles zelf, maar een praatpaal/gesprekspartner daar bij is heerlijk. Het kost geld, dat is waar, maar het is vakwerk en het opgeruimde gevoel na afloop is dat geld dubbel en dwars waard. Mevrouw Elida Tuinstra uit Oegstgeest, oud Eerste Kamerlid, 85 jaar

Dankzij de vriendelijke en doortastende hulp van Ria is onze thuisadministratie PLUS die van mijn moeder helemaal opgeschoond en op een logische wijze gearchiveerd. In slechts twee ochtenden waren de diverse stapels die al ruim twee jaar op en rond mijn bureau lagen, weggewerkt. Ofwel door de papiervernietiger, ofwel in de daarvoor ingerichte ordners. Tijdens het samenwerken kwamen er ook dingen boven water waarop nog actie moet worden ondernomen. Ria heeft hier een overzichtelijke lijst van gemaakt, met ruimte om gedane acties af te vinken. Wat ben ik blij dat ik haar hulp heb ingeroepen toen ik door de bomen het bos niet meer zag!! Mevrouw H te H, 51 jaar, financieelmedewerker

Heel tevreden over hoe Ria me geholpen heeft de boel te organiseren. Zag er als een berg tegenop, maar in twee ochtenden samenwerken en de actiepunten zelf te doen was 3 jaar achterstallig werk helemaal in orde. En dat in totaal in 2,5 week. Ik ben eigenlijk heel goed in opruimen en bijhouden maar wist qua administratie niet goed wat de verschillende categorieen waren. Ria heeft me dat heel goed uitgelegd. Mevrouw A te H, 44 jaar, PR- en marketingmedewerker muziektheatergezelschap en zelfstandig Pilatesdocente.

Het overzichtelijk archiveren van mijn administratie lukte mij maar niet. Door de doortastende manier waarop Ria mij hielp heeft zij mij rust en energie gegeven om mijn administratie voortaan efficient bij te houden. Mevrouw de Lange, 70 jaar, Zoetermeer

Prima contact, vriendelijk en zakelijk. De administratie van mijn dementerende moeder, zo’n anderhalve krat met papier, is binnen 48 uur uitgezocht en netjes geordend. Klasse! Elise, 45 jaar, Alpen aan den Rijn

Wat was het een opluchting om na vele omzwervingen via allerlei instanties eindelijk bij Ria, de HuishoudOrganizer, aan te belanden. Aangezien mijn man en ik geen schulden hadden, bleek dit vaak een probleem voor instanties om ons te kunnen helpen. Ria heeft als opruimcoach samen met mij tal van administratieve zaken opgepakt, aangepakt en doorgepakt zoals ze zelf zo mooi kan zeggen. Wat viel er een last van mijn man en mijn schouders toen eindelijk al die open eindjes voor ons in onze administratie afgehandeld werden. Wat een rust en ruimte bracht het ons. Jan en Mary, Oegstgeest

Gedurende drie kwart jaar met plezier samengewerkt aan het opruimen en doorzoeken van de spullen van onze bejaarde moeder. Ria is altijd zeer respectvol en begripvol geweest met betrekking tot haar verslechterde korte termijn geheugen. Ria heeft ons veel en goed geholpen om sneller en efficienter sentimentele spullen te verwerken. Het was een waar genoegen. Daniella Deutz, Leiden, 30 jarige promovenda Delft

 

 

This website stores some user agent data. These data are used to provide a more personalized experience and to track your whereabouts around our website in compliance with the European General Data Protection Regulation. If you decide to opt-out of any future tracking, a cookie will be set up in your browser to remember this choice for one year. I Agree, Deny
564